Sunday, November 07, 2010

Jealous =(

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..kita masih hidup di atas muka bumi ini..bermakna kita masih ada masa utk memperbaiki diri kita sebelum kembali kepada-Nya..insyaAllah..

hurmm..knapa aku jealous ekk??

kpd siapa aku jealous ekk??

mcm ni la..aku bru jek lpas tgk gamba2 rakan di IMS-Bangalore...bes btol tgk dorang bersukan..maen mcm2..bertanding mcm2..ngan seniors lg...

aku bkn jealous hape..aku jealous sbb kuatnya ukhuwah rakan2 di Bangalore dgn seniors mereka..boleh bersukan sama2..saling tolong menolong..bes btol...

tp aku kt sini..agak kesal...sbb kt cni..boleh plak nk gadoh2 antara batch junior ngan senior..sbb ape??..cuma pasal annual dinner yg nk diadakan x lama lg...

hurmm..xpe la..aku doakn satu hari nty..hubungan junior-senior kt cni akan bertmbah baek..ameen~

Wassalam~

5 bersuara:

Rose Of Deen said...

ermm sbnarnye same je,
Sini pon ade konflik ntara btch tertentu..
Tp try jgn msuk campur la..

raihanazuhar said...

ermm....
sediihhnye dengarr...
afiq kena jadik pencetus la so dat kuatnye ukhuwat tuh tapii mcamm...*i tink u already noe y...
huhhuuuhhhuuu
satu impian bersama seribu orng bukan snng nak digapai
chill afiq
:)

FiQ aSH said...

shimah: cmne xnk msuk cmpur..dh mmg sendri yg gado..huhu

reyhe: btol2..xpe la..sabar je la kn..huhu

Unknown said...

gigit je telinga diorg fiq.hahaha

FiQ aSH said...

ammar: ko tlg la ak gigitkn tlinga dorang...ak geli,.hahahaha =P