Saturday, November 05, 2011

sungguh ku tak sangka

Assalamualaikum WBT...

ape khbar rakan2 sekalian..sehat?..bgus Alhamdulillah =D

apa yg aku tak sangka??...hahaha..tak sangka ada kawan aku sggup buat "taik" dgn aku...

panas?..panas sgt..tp apa bole aku buat..sabor je la kn..sesungguhnya sabar itu indah =D

dlu ak pnah citer..ade sorang mmber skola rendah aku nih..mmber baik la jgak..die pnjam duet ak rm100..jnji dlm mse sebulan nk byar...tp bile ak mntak byk je alasan..dan akhirnya..setelah aku asyik pressure die suh bayar...die block aku dri fb die....hahahaha..aku xsangka btul die sggup buat cmtu kt aku..

skang aku dlm dilemma...nk halalkan je..ataupun nak biar di terseksa kt akhirat sana..

dilemma2...hahahaha...tp aku xde la xde hati perut cmtu kn..xpe la..sbb die mmber aku..aku halalkan je la..walaupown aku perlukan duet tu jgak..tp xpe la..kalo kite sabar..Allah akan balas lebeyh baik utk kite...duet tu,terpulang pd die la nk byar ke tidak..kalo die bertaubat tibe2..pastu nk bayar..ak terima jek..kalo die nak lari terus cmtu..xpe la..aku halalkan jek...

sedih gak ar..xsangka mmber sggup buat cmtu kn..semoga Allah mengurniakan die hidayah dan akhirnya die pulang ke pangkal jalan satu hari nty..ameen insyaAllah =D

btw...Selamat hari raya AidilAdha...semoga kita sume akan memperoleh manfaat dari pengorbanan baik yg kita lakukan..xkesah la ape pengorbanan kita,asalkan baik dan dpt memberi manfaat..kerna bak kata omputeh success needs sacrifices..hahaha..bedal la cmne pown ayat die =P

Wassalam~

4 bersuara:

Rose Of Deen said...

xpe..
adelah tu Allah nk simpan rezqi mu..
nnt bile2 mu susah,
ttbe dtg rezqi..
sweet kan?!!!

Shaouqi said...

pukul doh smpai mati

FiQ aSH said...

shimah: btul2..insyaAllah..sweet..hehe..thanx btw =D
shoq: hahahaha...ko bole ar shoq..ko kuat..hehe =P

Anonymous said...

mengapa tidak:)